Hyundai Construction Equipment Europe ienāk šarnīrveida pašizgāzēju tirgū ar diviem modeļiem – HA30A un HA45A.
HA30A un HA45A nominālā kravnesība ir attiecīgi 28 un 41 tonna, un tie ir veidoti, pamatojoties uz pastāvīgas sešu riteņu piedziņas koncepciju ar priekšējiem un aizmugurējiem ierobežotas berzes diferenciāļiem un garenvirziena diferenciāli, ko var bloķēt manuāli, lai nodrošinātu maksimālu piedziņu un saķeri uz sarežģīta reljefa.
Abu kravas automašīnu darbināšanai tiek izmantoti izmešu V pakāpei atbilstoši Scania dīzeļdzinēji. HA30A aprīkots ar piecu cilindru 9,3 litru DC9 turbodīzeli, kas attīsta 375 ZS (276 kW) jaudu un 1876 Nm griezes momentu. Lielākajam HA45A ir sešu cilindru 12,7 litru DC13 dīzeļdzinējs, kas nodrošina maksimālo jaudu 500 ZS (368 kW) un 2476 Nm griezes momentu.
Ražotājs norāda, ka Hyundai HA30A un HA45A šarnīrveida pašizgāzēji ir labs papildinājums tā plašajam kāpurķēžu ekskavatoru un riteņiekrāvēju klāstam. Jaunie kravas auto galvenokārt paredzēti lieliem zemes pārvietošanas projektiem, lielceļu būvniecībai, kā arī darbam raktuvēs un karjeros. Tie nodrošina maksimālu piedziņu un saķeri vissmagākajos apstākļos, saglabājot produktivitāti visa gada garumā.
Abi pašizgāzēji ir pirmais redzamais rezultāts jaunajai sadarbībai starp Hyundai Construction Equipment Europe (HCEE) un Hyundai Doosan Infracore (HDI), kopš Hyundai Heavy Industries Group pagājušajā gadā iegādājās Doosan biznesu. HCEE un HDI tagad darbojas kā atsevišķas Hyundai Genuine nodaļas, saglabājot neatkarīgu vadību un izplatītāju tīklu.
Turpmāka tehnoloģiskā integrācija radīs dabisku sinerģiju starp abiem uzņēmumiem pētniecībā un attīstībā, projektēšanā, inženierzinātnēs, iepirkumos un ražošanā, palielinot koncerna rentabilitāti. Abi uzņēmumi nākotnē izstrādās integrētas platformas ekskavatoriem un riteņiekrāvējiem.