Doosan ir paziņojis, ka gaidāmajā izstādē Bauma 2022 prezentēs jaunu 4x4 šarnīrveida pašizgāzēju (ADT).
Tiek ziņots, ka jaunā mašīna konkurēs ar klasiskajiem pašizgāzējiem (RDT) 40 tonnu klasē.
Jaunajam 4x4 ADT kabīnes bloks un priekšdaļas konstrukcija ir tāda pats kā jau zināmajam 6x6 modelim, bet modifikācijas ir veiktas tikai aizmugurē pašizgāzēja blokā.
Doosan ziņo, ka mašīnai būs ZF EP8-420 transmisija. 4X4 modelim DA45-7 ADT ir divu asu konstrukcija ar dubultajiem riteņiem aizmugurē, bet pašizgāzēja sekcija ir līdzīga RDT 40 tonnu klases mašīnai.
Jaunā 4x4 DA45-7 ADT platums ir mazāks par 4 metriem, lai izvairītos no nepieciešamības pēc īpašas transportēšanas, turklāt Doosana norāda, ka tas nodrošinās labāku pagrieziena rādiusu nekā salīdzināms RDT.
Mazāks pagrieziena rādiuss un pašizgāzēja konstrukcija, kas ir vairāk piemērota plakanu un smagu akmeņu pārvadāšanai, nodrošina īpašas priekšrocības ieguves nozarē un tuneļu būvniecībā.
Beka Nemstsveridze, Doosan ADT produktu menedžere, saka: “Mūsu 4x4 ADT izstrādi iedvesmoja klientu pieprasījums, un jaunais 4x4 ADT var apmierināt tirgus vajadzības visā pasaulē, piedāvājot pārliecinošas priekšrocības klientiem ar īpašām prasībām. Piemēram, šāda mašīna varētu pagarināt sezonu raktuvēm, kuras lietus sezonas dēļ parasti ir jāaptur uz noteiktu laiku.”