Kubota informē, ka Bauma izstādē Minhenē (24 – 30. oktobrī) prezentēs divus jaunus dzinēju modeļus, paplašinot pilnībā elektroniski vadāmo dzinēju klāstu jaudas klasē zem 19 kW.
Iepriekš izziņotajam jaunajam D902-K dzinējam tiks pievienots jauns elektroniski vadāms modelis, un abiem būs Kubota uzlabotā TVCR sadegšanas sistēmas tehnoloģija.
Daniels Grants, Kubota Engine Europe vadītājs teica, ka dzinēju progresīvā tehnoloģija un jaunās sadegšanas sistēmas sniegs galalietotājiem virkni priekšrocību, tostarp vieglu uzstādīšanu, zemas emisijas un mazu degvielas patēriņu. "Gan D902-K, gan jaunais TVCR var viegli nomainīt pašreizējos Kubota dzinējus, jo tiem ir tādi paši izmēri, masa un stiprinājuma pozīcijas," viņš teica, piebilstot: "Šie jaunie elektroniski vadāmie dzinēji nozīmē, ka mūsu pašreizējie lietotāji mehāniskās degvielas iesmidzināšanas dzinējus var nomainīt ar minimālām inženiertehniskajām izmaksām, jo jaunajiem dzinējiem ir līdzīgi izmēri.”
D902-K trīscilindru, vertikāli novietotais, četrtaktu dīzeļdzinējs ar šķidruma dzesēšanu atbilst izmešu V pakāpei. Tā darba tilpums ir 0,898 l, tas attīsta jaudu (kW pie apgr./min) 18,5/3600, 16,5/3200 un 13,4/2600; griezes momentu (Nm pie apgr./min.) 56,1/2600; 56,1/2400 un 55,2/2400. Sausais svars ir 72 kg.
Jaunā elektroniski vadāmā TVCR dzinēja, kas debitē Baumā, darba tilpums ir 1,123 l; jauda (kW pie apgr./min) 18,5/3000; griezes moments (Nm pie apgr./min.) 72,4/2200. Sausais svars ir 93 kg. Lielāks eļļas karteris pagarina eļļas maiņas intervālus, vēl vairāk samazinot apkopes izmaksas.
Abi elektroniski vadāmie dzinēji var izmantot Controller Area Network (CAN), lai iegūtu un attālināti uzraudzītu dzinēja darbības datus.
Tāpat Kubota plāno demonstrēt virkni jau pieejamo tehnoloģiju, tostarp sašķidrinātās gāzes (LPG) un mikrohibrīddzinējus. Kubota Micro Hybrid Technology izmanto motora ģeneratoru, kas nodrošina 10 kW elektrisko pastiprināšanas jaudu neregulārām pēkšņām slodzēm, ļaujot samazināt dzinēju izmērus, nezaudējot veiktspēju. Tehnoloģija ir īpaši piemērota pielietojumam ar periodiskām pārslodzēm, piemēram, mašīnām, kas nav paredzētas lielceļiem un ko izmanto būvlakumos, iekrāvējiem, slaucīšanas mašīnām un ceļa veltņiem.
Kubota stendā būs arī 09. sērijas V5009 dzinējs – uzņēmuma pirmais dīzeļdzinējs ar jaudu virs 200 ZS. V5009 var nodrošināt līdz 157,3 kW (210,9 ZS) jaudu, vienlaikus izpildot izmešu V pakāpes standartus.