Deutz ziņo, ka tā TCD dzinēju klāsts ir saņēmis apstiprinājumu darbam ar hidratētu augu eļļu (HVO). Apstiprinājumā ir iekļauti visi TCD dzinēji, kas atbilst V pakāpes izmešu standartiem, tostarp jaunais 5,2 l TCD četrcilindru dīzelis ar jaudu no 134 līdz 228 ZS un 950 Nm maksimālo griezes momentu, kuru sāka ražot šā gada sākumā.
Deutz iepriekš bija apstiprinājis savu TCD dzinēju klāstu lietošanai ar īpašām parafīna dīzeļdegvielām. Tagad tas attiecina šo apstiprinājumu uz HVO — degvielu, kas ražota no bioloģiskiem atkritumiem, kūtsmēsliem un lietotām cepamajām eļļām un taukiem. Pēc Deutz teiktā, tas samazina dzinēju oglekļa pēdas nospiedumu līdz pat 95%.
“Mēs saviem klientiem piedāvājam vairāk nekā vienu ceļu uz klimata neitralitāti. Papildu degvielu apstiprināšana papildina mūsu E-Deutz programmu,” sacīja Dr. Ing. Markus Millers, Deutz AG valdes loceklis, kurš ir atbildīgs par tehnoloģijām.
Paziņojot par šo soli, Deutz piebilst, ka EN 15940 standarta parafīna degviela ir saderīga ar fosilo dīzeļdegvielu un abas degvielas var sajaukt un izmantot jebkurā attiecībā. Sintētiskās degvielas jeb e-degvielas, kas ražotas, izmantojot zaļo ūdeņradi var papildināt parafīna dīzeļdegvielu vidējā termiņā.