Aldercote laidis klajā savu jauno CZ uz pikapiem uzstādāmo pacēlāju platformu klāstu. Pirmais sērijas modelis tika prezentēts GIS izstādē Itālijā.
Jaunais CZ140 ir ražotāja pirmais platformas modelis, ko var uzstādīt standarta pikapiem, piemēram, tādiem modeļiem kā Ford Ranger, Isuzu D-Max un Toyota Hilux. Tas piedāvā darba augstumus 14, 15 un 16 m un sniedzamību 6,2 m ar darba slodzi 250 kg.
Marks Paišs, Aldercote tehniskais direktors: “Pateicoties īpašai stiprinājuma rāmja konstrukcijai un izmantotajiem augstas kvalitātes materiāliem, mūsu platformas ir vieglākās savā klasē. Unikālā Axle Lift Front Stabilizer sistēma noņem visu slodzi no priekšējiem riteņiem, novēršot nekontrolētas kustības un priekšējās piekares bojājumu risku, vienlaikus palielinot stabilitāti.”
Aldercote CZ klāsts ir izstrādāts, lai piedāvātu gan samazinātu CO2 izmešu daudzumu, gan zemākas degvielas izmaksas, un to darbina E-Drive pašuzlādes hibrīda elektriskā sistēma. Energosistēma ļauj vadīt platformu, kad pikapa aizdedze ir izslēgta.
Lai gan Aldercote pēdējos trīs gadus ir iekļāvusi E-Drive sistēmu savos furgonos montētajos modeļos, tehnoloģija tagad ir atjaunināta, lai nodrošinātu "vienmērīgāku darbību, milimetru precizitāti" un par 25% lielāku darbības ātrumu nekā parastajām platformām.
Ražotājs saka, ka E-Drive sistēma lietotājiem ļauj darbināt iekārtas vietās ar emisiju ierobežojumiem. "Platformai, kas darbojas 3 stundas dienā 200 darba dienas, E-Drive ietaupīs vidēji 1,5 tonnas CO2 un 600 litrus degvielas," apgalvo Alderkote.