Dienvidkorejā bāzētais uzņēmums Develon ieviesis tehnikas parka pārvaldības sistēmas My Develon jaunāko versiju, kas pēc ražotāja teiktā ir jauna digitālā platforma būvniecības aprīkojuma pārvaldībai.
Develon (iepriekš Doosan Construction Equipment) informē, ka dažas no jaunākajām funkcijām, kas tagad ir pieejamas platformā, piedāvā iespēju lejupielādēt servisa rīkus un saņemt personalizētus piedāvājumus Develon aprīkojuma daļām.
"Izmantojot My Develon lietotni vai tīmekļa pārlūkprogrammu, klienti un izplatītāji var piekļūt un pārvaldīt sava Develon celtniecības aprīkojuma apkopes un ekspluatācijas datus," saka Kevins Linčs, Develon Europe mārketinga komunikāciju vadītājs.
Klienti var attālināti pārbaudīt sava aprīkojuma statusu un sazināties ar savām iekārtām, nosūtot noteiktus ziņojumus. Platforma nodrošina izvēlni, kurā klienti var pieprasīt piedāvājumu Develon oriģinālajām daļām no sava vietējā izplatītāja.
“Tas ir ļoti noderīgs resurss klientiem. Viņi var izvēlēties detaļas, par kurām vēlas saņemt piedāvājumu, un nosūtīt to savam izplatītājam. Turklāt klienti var abonēt mūsu ekskluzīvos digitālos pakalpojumus,” piebilst Linčs.
Develon norāda, ka arvien vairāk tā izplatītāju un klientu izmanto telemātikas sistēmas un ka viena no populārākajām telemātikas pakalpojumu funkcijām mūsdienās ir iespēja saņemt kodus no mašīnām.
Tirgotāji un klienti var abonēt paziņojumu saņemšanu, kad iekārtai nepieciešama apkope. Tas ļauj izplatītājiem aktīvi sazināties ar klientiem un viņu iekārtām, tādējādi optimizējot darbības laiku.
Lietotne ir pieejama lejupielādei no parastajiem lietotņu pakalpojumu sniedzējiem.