Menu



Kobelco paplašina 50 tonnu ekskavatoru klāstu

Ziņas 23.03.2022    twitter icon facebook icon

Sadarbībā ar khl
Kobelco paplašina 50 tonnu ekskavatoru klāstu


Kobelco Construction Machinery Europe laidis klajā divus jaunus kāpurķēžu ekskavatorus 50 tonnu klasē, paplašinot savu produktu klāstu.

SK500LC-11 un SK530LC-11 kāpurķēžu ekskavatori ir aprīkoti ar 13 litru Hino turbodīzeļa dzinējiem un atbilstīgi izmešu V pakāpei. Jaunajiem modeļiem ir izmainīts radiators un dzesēšanas sistēma, kā arī ventilatora siksna, kas aprīkota ar automātisko spriegotāju, lai samazinātu apkopi.

Pīters Stjuits, Kobelco Construction Machinery Europe produktu vadītājs, sacīja: “SK500LC-11 un SK530LC-11 pārstāv jaunu paaudzi ekskavatoru veiktspējā un konstrukcijā. Gadu gaitā veiktie pētījumi kopā ar mūsu klientu atsauksmēm ir ļāvuši izstrādāt jaunas smagās mašīnas, kas izceļas ar komfortu un funkcionalitāti.

Modeļi SK500LC-11 un SK530LC-11 ir pieejami vai nu ar standarta vai trīs posmu strēles variantu, vai kā masveida rakšanas modelis ar īsu strēli un īsu sviru. Lai gan abas mašīnas nodrošina augstu hidraulisko spiedienu lielākai celtspējai pie tuvākā rādiusa, SK500LC-11 piedāvā arī par 5,1% īsāku cikla laiku, 5,4% mazāku degvielas patēriņu un par 6,2% augstāku produktivitāti nekā tā priekšgājējs SK500LC-10.

Japānas ražotājs, kura Eiropas galvenā mītne atrodas Nīderlandē, informē, ka lai gan SK500LC-11 ir paredzēts vispārējai būvniecībai, lielākais SK530-11 modelis ir piemērots arī karjeru izstrādei. Tā darba masa ir 53 tonnas, un regulējama šasija ļauj palielināt tā sliežu platumu līdz 2,89 m, lai nodrošinātu lielāku stabilitāti.

Abu mašīnu pamatā ir Kobelco Performance X Design koncepcija, un tās ir aprīkotas ar jaunu kabīni ar trim standarta kamerām ārpusē, kas lietotājiem piedāvā pielāgojamus iekārtas skatus. Lai palīdzētu cīnīties ar operatora nogurumu, sēdekli, roku balstus un hidrauliskās vadības ierīces var pārvietot, lai izveidotu ergonomisku darba vietu. Tehnoloģiju ziņā gaisa kondicionētā kabīne ietver 10 collu krāsu monitoru, ko var izmantot pat tad, ja operators valkā cimdus. Displeja ekrāns sniedz operatoram piekļuvi mašīnas informācijai, piemēram, degvielas patēriņam, apkopes intervāliem un rakšanas režīmam, kā arī ļauj iestatīt agregātu režīmus.



Jūs varētu interesēt arī


Ziņas

Develon buldozeru aprīko ar Leica 3D risinājumu

Develon buldozeru aprīko ar Leica 3D risinājumu

Dienvidkorejas uzņēmums Develon (agrāk Doosan Construction E...

Ziņas

Autoiekrāvēja riepu Galaxy MFS 101 SDS klāsts paplašinās

Autoiekrāvēja riepu Galaxy MFS 101 SDS klāsts paplašinās

Yokohama-ATG (Alliance Tire Group) paplašinājis autoiekrāvēj...

Ziņas

Viedā ķivere var noteikt triecienus un kritienus

Viedā ķivere var noteikt triecienus un kritienus

Jaunā viedā drošības ķivere, kuras ražotāji apgalvo, ka tā i...