Tiek ziņots, ka 142 km garā Džakartas–Badungas ātrgaitas dzelzceļa būvniecība Indonēzijā ir pabeigta par aptuveni 80%.
Dzelzceļa posmam, kura būvniecība tika uzsākt 2015. gadā, cena ir pieaugusi no 6 miljardiem ASV dolāru līdz vairāk nekā 8 miljardiem ASV dolāru. Pašreizējais paredzamais pabeigšanas datums ir 2022. gada beigas, divus gadus atpaliekot no sākotnējā grafika. Šis ātrgaitas dzelzceļs ietilpst Ķīnas Belt and Road Initiative (BRI) projekta ietvaros.
Rietumjavas gubernators M. Ridvans Kamils Indonēzijas ziņu aģentūrai Antara News paziņoja, ka Džakartas-Badunas ātrgaitas dzelzceļš tiks pabeigts līdz 2022. gada novembrim – laicīgi, lai palaistu testa vilcienus G20 sanāksmei, kas notiek Bali.
Firma, kas ir atbildīga par dzelzceļa būvniecību, PT Kereta Cepat Indonesia China (KCIC), tikās ar Kamilu un informēja viņu, ka būvniecība pašlaik ir pabeigta par 80%. KCIC ir Ķīnas un Indonēzijas valsts uzņēmumu konsorcijs, kas pārvalda dzelzceļu.
Kamils piebilda, ka līnija pasažieriem tiks atvērta 2023. gada jūnijā. Ātrgaitas līnijas izbūve uzlabos transportu visā valstī un samazinās brauciena laiku starp Džakartu un Bandungu no aptuveni piecām stundām līdz aptuveni 40 minūtēm.
142 km garajā līnijā papildus 13 tuneļiem ir četras starpposma apstāšanās stacijas Halim, Karawang, Padalarang un Tegalluar. Līniju apkalpos CR400AF Fuxing vilcieni (attēlā).